Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Alles was duidelijk en helder te begrijpen. Voorbeelden van situaties die je dagelijks ook meemaakt. Dat wil niet zeggen dat je zelf niks hoeft te doen. Want de echte training begint na de training om het uit te werken in je dagelijkse leven. En natuurlijk de tijd gunnen om het te laten werken. Daarom een geslaagde training
Jon heeft ons op een hele prettige manier een fijne training gegeven. De training geeft inzicht, creëert bewustwording en geeft je uitstekende tips om gelijk mee aan de slag te gaan. Daarnaast krijg je toegang tot naslagwerk en diverse filmpjes.
Interessante training. zeer leerzaam. Wordt ook goed gegeven, Hoop info in één dag maar genoeg pauze om te verwerken. De dag vloog voorbij. Ben gemotiveerd om actie te ondernemen!
De interactieve cursus zorgde voor een fijne sfeer waarin je kon zien dat elke collega enthousiast mee bleef doen én wat zorgde voor motivatie om ook daadwerkelijk met de punten aan de slag te gaan.
Tijdens de training heb ik veel tips en adviezen gekregen die ik in mijn dagelijkse praktijk goed kan toepassen. Dit zal mij overzicht en tijdswinst opleveren en mijn werk makkelijker maken. Ik vond het fijn dat er veel interactie was tijdens de training en de cursusleider ook voorbeelden gaf uit eigen praktijk.
De cursus was heel goed gebracht, met concrete voorbeelden en acties die we zelf snel kunnen doen om de zaken makkelijker te maken. Ik ben geen enkele keer mijn aandacht verloren. De dag is voorbijgevolgen en ik stond te popelen om alle tips uit te proberen. Ik kan oprecht zeggen dat jullie de titel van “beste opleider van Nederland” met glans verdienen. Dankuwel voor deze waardevolle training.

