Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ondanks dat het voor ons op een zaterdag was heb ik hier zeker geen spijt van gekregen om hier aan deel te nemen. Zeer leerzaam, en ik heb hier zeker een boel van geleerd.
Ik had al ervaring (theoretisch en praktisch) met gesprekstechnieken maar wou de puntjes op de i zetten door deze training te volgen. De training gaf mij nog meer dan ik had verwacht. De trainer was zeer goed in uitleggen, voorbeelden geven, gaf ons als cursisten de ruimte om vragen te stellen. Tevens, en niet onbelangrijk, was ook dat de omgeving veilig genoeg was zodat we open konden zijn naar elkaar. De lokatie was ook top! Ondanks de warmte (30 graden buiten) was het binnen aangenaam.
duidelijke en goed onderbouwde training met hands-on tips en aanmoediging tot structurele verandering
Met een gezonde tegenzin begonnen aan deze training. Ik was bang dat mijn bijzonder werkomstandigheden niet zouden passen in een dergelijke training. Maar het tegendeel bleek waar. Er waren meer dan voldoende tips en handvatten om waardevol te zijn.
Al met al een uitstekende training en zeker geen verloren dag.
Training goed, trainer goed, locatie goed. Dus een welverdiende 8.
De training is door mij positief ontvangen. De oefeningen waren naar aanleiding van voorbeelden uit de praktijk. Lekker praktisch.
Veel dingen wist ik al wel maar het was goed om hier nogmaals bewust mee bezig te zijn. Je staat er versteld van hoeveel is gebaseerd op aannames over en weer!
Het was een erg nuttige 1-daagse cursus. Veel geleerd, en nuttige tips die goed toepasbaar zijn voor iedereen. De cursus werd gegeven door een erg enthousiaste cursusleider, die ons de hele dag op een leuke manier geboeid hield
Account manager
