Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik wist vooraf niet zo goed wat ik kon verwachten, dus ik ging er blanco in. Maar in een dag zo veel praktische dingen geleerd die ik zeker ga toepassen in de praktijk! (en waar ik ook echt wat aan heb) De trainer was een prettige persoon om les van te krijgen en de locatie was ook goed. Dus niets anders dan een superpositieve ervaring!
Veel praktische en theoretische kennis gekregen, leuke kleine groep, veel mogelijkheden om te oefenen, vragen stellen
Ik ben super tevreden mee!!!
Leuke training met veel herkenningspunten met adviezen om zaken anders/beter op te pakken.
Prettige opleider, fijne en heldere opbouw van de training. Veel praktische aanknopingspunten en tips. Veel aandacht voor onze voorbeelden uit de praktijk
Het was een leerzame dag waar ik veel aan heb gehad. De trainer heeft deze dag op leuke manier ingedeeld zodat de groep het ook heel leuk vond.
Ondanks dat het voor ons op een zaterdag was heb ik hier zeker geen spijt van gekregen om hier aan deel te nemen. Zeer leerzaam, en ik heb hier zeker een boel van geleerd.
Account manager
